Handelsbetingelser

Bestilling

Alle priser er inkl. moms. Der kan ikke indgås aftaler med personer under 18 år. Når du handler med kamilleshop.dk indgås aftaler på dansk.


Betaling

Dankort, VisaDankort, e-dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro eller Mobilepay. Kamilleshop.dk er godkendt af Nets til at håndtere de ovennævnte betalingskort via quickpay. Betaling med kreditkort via quickpay er PCI-certificeret og 3D sikret.

Beløbet hæves først fra dit kort, når varen afsendes. 


Levering

Vi sender alle ordrer med GLS i Danmark til valgte pakkeshop.

Fragtomkostning udgør kr. 49,- Fri fragt kr. 499,-

Track & Trace din pakke TRYKHER


GLS PakkeShop

Du får besked via mail og sms, når din pakke er nået din Pakke Shop. Du har 10 hverdage til at afhente den.


Leveringstid

Grundet den nuværende energikrise holder vores lager lukket om ondagen og fredagen for ekspedition og derfor kan leveringtiden være helt op til 4 hverdage.

Forventet leveringstid 2-4 hverdage. Vær opmærksom på at GLS ikke levere pakker til pakkeboks om lørdagen, hvilket betyder at ligger du ordre fredag leveres den først i pakkeshoppen mandag.

Kontakt kamilleshop.dk på 93 88 86 63, hvis din pakke er ikke nået frem.

Returneres forsendelsen af GLS efter 10 dage til kamilleshop.dk påhviler den ekstra forsendelsesgebyr kunden selv.

Forsendelser til EU-lande sker med UPS

Alle forsendelser til EU-lande er ifølge vægt, hvilket betyder at du kan se den konkrete pris ved check ud. Prisen vises før betaling, så du kan nå at fortryde.


Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@kamille-shop.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.


Fortrydelse af en del af købet

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.


Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.

Varen sendes til:

Cvr. 39 99 20 00

Kamille Shop ApS

Ådalsvej 15,
4720 Præstø

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen


Reklamationsret

Vi er underlagt gælder regler for købelovens regler for varekøb.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Varen sendes til:

Kamille Shop ApS

Ådalsvej 15

4720 Præstø

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.


Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf. nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Kamille Shop ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på Kamille Shop ApS. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@kamille-shop.dk


Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@kamille-shop.dk Att.: Anne-Mette Juhl Themsen. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse info@kamille-shop.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 08.10.2022